SUZUKI ASSISTANCE

Jeżeli w okresie trwania gwarancji podstawowej pojazdu udzielonej przez Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. (trwającej 36 miesięcy lub do momentu przejechania przez pojazd 100 000 km - w zależności, co pierwsze nastąpi) Twój samochód zostanie unieruchomiony i kontynuacja jazdy nie będzie możliwa...



Zadzwoń do całodobowego Centrum Pomocy SOS PZMOT,
które udzieli Ci pomocy w ramach programu Suzuki Assistance

W Polsce: 22 532 84 36
Za granicą: + 48 22 532 84 36

Na bezpłatną pomoc Suzuki Assistance możesz liczyć w razie:

  • przebicia ogumienia powstałego w czasie jazdy lub w wyniku wandalizmu,
  • rozładowania akumulatora,
  • braku, zamarznięcia lub nalania niewłaściwego paliwa,
  • zaginięcia lub zatrzaśnięcia w pojeździe lub uszkodzenia kluczyków,
  • uszkodzenia zewnętrznego oświetlenia, wycieraczek lub pasów bezpieczeństwa (w wyniku usterki lub aktu wandalizmu),
  • unieruchomienia pojazdu przez zwierzęta (np. w wyniku przegryzienia kabli)
  • pęknięcia lub stłuczenia szyby przedniej w pojeździe,
  • braku oleju silnikowego lub jego zbyt niskiego poziomu,
  • usterki systemu alarmowego (wyłącznie firmy Meta System lub Cobra),
  • awarii polegającej na nagłym i nieprzewidzianym wystąpieniu usterki

Z zakresu pomocy wyłączone są zdarzenia będące następstwem kolizji lub wypadku drogowego.

Uwaga:
Warunkiem udzielenia pomocy w ramach programu Suzuki Assistance jest kontakt z Centrum Pomocy SOS PZMOT.


Dzwoniąc do Centrum Pomocy, zostaniesz zapytany przez konsultanta o:

  • Twoje imię, nazwisko, adres,
  • numer rejestracyjny, markę i numer identyfikacyjny VIN pojazdu,
  • przebieg pojazdu,
  • lokalizację pojazdu i objawy awarii,
  • aktualny numer telefonu do kontaktu.

W ramach programu Suzuki Assistance, otrzymasz następujące formy pomocy:

Naprawa na miejscu lub holowanie do ASO - przy drobnych usterkach nastąpi próba usprawnienia samochodu przy drodze, a jeżeli okaże się ona niemożliwa – Twój pojazd zostanie odholowany do najbliższej, autoryzowanej stacji serwisowej Suzuki, w celu przeprowadzenia w niej naprawy. Na Twoje życzenie w ramach tego świadczenia istnieje możliwość transportu auta do „macierzystego ASO”, czyli stacji obsługi marki Suzuki, w której dokonałeś zakupu pojazdu – z takiej opcji możesz skorzystać, jeżeli zdarzenie zgłoszone do Centrum Pomocy nastąpiło w promieniu nie większym niż 100 km od „macierzystego ASO”. Jeżeli podróżowałeś z przyczepą, program Suzuki Assistance zapewnia także holowanie przyczepy do tego samego miejsca, do którego odholowany zostanie Twój samochód.

Dodatkowo możesz skorzystać z następujących świadczeń:
• pomoc tłumacza – w razie potrzeby pomożemy Ci drogą telefoniczną porozumieć się w języku angielskim, rosyjskim, niemieckim lub francuskim z służbami medycznymi, urzędnikami lub policją, jeśli będzie to konieczne wskutek wystąpienia zdarzenia objętego programem Suzuki Assistance,
• przekazywanie pilnych wiadomości – na Twoje życzenie przekażemy Twojej rodzinie lub pracodawcy pilne wiadomości związane ze zdarzeniem, które jest objęte pomocą Suzuki Assistance.

Jeżeli naprawa Twojego samochodu nie będzie możliwa w ciągu tego samego dnia, a usterka jest objęta gwarancją producenta, możesz uzyskać świadczenia dodatkowe:

Samochód zastępczy - możesz kontynuować podróż wynajętym dla Ciebie samochodem zastępczym tej samej lub zbliżonej klasy co pojazd, który uległ awarii. Usługa ta będzie dla Ciebie bezpłatna (bez kosztów paliwa) do chwili ukończenia naprawy Twojego pojazdu, ale nie dłużej niż przez 4 doby. Wynajem będzie realizowany w oparciu o regulamin wypożyczalni, która może uzależnić organizację samochodu zastępczego od wpłacenia przez Ciebie kaucji lub zablokowania środków na Twojej karcie kredytowej. Po upływie okresu wynajmu samochód zastępczy należy zwrócić w miejscu i terminie uzgodnionym przez Centrum Pomocy. Możliwy jest zwrot pojazdu w miejscu innym niż punkt wynajmu, po uprzednim uzgodnieniu z Centrum Pomocy. Samochód zastępczy zostanie dostarczony do ASO, w którym znajduje się Twój pojazd

albo:

Zakwaterowanie w hotelu - jeśli jesteś w odległości większej niż 50 km od domu, możesz spędzić czas wraz z towarzyszącymi Ci pasażerami w hotelu klasy *** na podstawie rezerwacji dokonanej dla Ciebie przez konsultanta Centrum Pomocy. Usługa ta jest bezpłatna do chwili ukończenia naprawy, ale nie dłużej niż przez 4 doby i obejmuje transport kierowcy i pasażerów do hotelu i z hotelu do miejsca przebywania pojazdu.

albo:

Kontynuacja podróży lub powrót do miejsca zamieszkania - możesz kontynuować podróż do miejsca docelowego lub powrócić do domu (do bliższego z tych miejsc). Świadczenie jest realizowane taksówką (na dystansie do 50 km), koleją (poprzez zakup i dostarczenie biletów w klasie I, a gdy czas podróży koleją przekracza 6 godzin – samolotem w klasie ekonomicznej. Usługa obejmuje również zorganizowanie i pokrycie kosztów dojazdu z miejsca pozostawienia pojazdu do dworca lub lotniska. Na realizację tego świadczenia, na osobę przysługuje równowartość 500 EUR . Osoby uprawnione przewożone są w jedno (to samo) miejsce. Dodatkowo świadczenie kontynuacji podróży obejmuje również transport (poprzez zakup i dostarczenie biletu) osoby upoważnionej przez właściciela pojazdu w celu odbioru naprawionego pojazdu. Na realizację tego świadczenia przypada równowartość 500 EUR.

Wybór pomiędzy zakwaterowaniem w hotelu, kontynuacją podróży lub powrotem do miejsca zamieszkania oraz wynajmem pojazdu zastępczego - należy do Ciebie.

Istnieje możliwość połączenia tych świadczeń w następujących opcjach:

  1. zakwaterowanie w hotelu (1 doba) + wynajem pojazdu zastępczego (2 doby)
  2. wynajem samochodu zastępczego (2 doby) + kontynuacja podróży lub powrót do miejsca zamieszkania (tylko na terenie Polski)
  3. zakwaterowanie w hotelu (1 doba) + kontynuacja podróży lub powrót do miejsca zamieszkania (tylko na terenie Polski)

Poza granicami Polski pomoc w ramach programu Suzuki Assistance będzie udzielana na terenie Unii Europejskiej oraz w następujących krajach: Andora, Gibraltar, Islandia, Norwegia, Macedonia, Chorwacja, Serbia, Kosowo, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Szwajcaria, Lichtenstein, Monako, Watykan, San Marino, Turcja, Ukraina, Okręg Kaliningradzki i europejska część Rosji.

Na każde życzenie, bez konieczności zajścia zdarzenia objętego programem Suzuki Assistance, możesz ponadto skorzystać z telefonicznego serwisu informacyjnego, obejmującego udzielenie informacji dotyczących:

  • przepisów drogowych obowiązujących w Polsce i Europie,
  • aktualnych, rynkowych cen paliw w Europie,
  • procedur postępowania w razie kolizji lub wypadku za granicą lub z udziałem cudzoziemca,
  • aktualnej sytuacji na przejściach granicznych,
  • telefonów alarmowych na terenie Europy.
Copyright © 2017 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube